Nespoštljivo obhajanje
Ker je sveto obhajilo tako vzvišena hrana smo kristjani pozvani, da se do slednjega tako tudi vedemo. Dogaja se, da si že v vrsti za obhajilo damo opraviti z vsem drugim, kot s pripravo na srečanje z našim Odrešenikom. Hudo nespoštljivo je prejemati obhajilo v razposajenosti ali v stanju neprisebnosti. Tudi hitenje pred, med in po obhajilu je nespoštljivo. Huda pregreha zoper evharistijo je, če po malomarnosti padajo drotine iz naše dlani, ker brez potrebne nežnosti in pozornosti grabimo sveto hostijo. Drug hud prekršek je, da bi hostijo vzeli s seboj v roki in jo použili šele v klopi. Najhujši zločin zoper evharistijo pa je, da jo bi vzeli in jo odnesli s seboj izven cerkve ali jo celo izročili ljudem, ki želijo Gospoda Jezusa poniževati ali če bi to sami počeli. Za slednje dejanje je zagrožena kazen izobčenja z dejanjem samim. Pri svetem obhajilu pazimo, da otroci ki še niso bili pri obhajilu prejmejo le blagoslov. To storijo tako, da prst položijo na ustnice. Nespoštljivo je prejemati sveto obhajilo na roke, če nimamo obeh rok čistih in prostih. Če je pri starših z malimi otroki, to še mogoče razumljivo, je obhajanje z eno roko absolutno nesprejemljivo s torbo ali drugimi stvarmi. Obhajila nikoli ne poskušamo sprejeti v rokavicah. Nespoštljivo je opazovati druge kako se obhajajo, javne osebnosti pa je sploh prepovedano slikati ali snemati med obhajilom – to je znamenje intimne združitve z Gospodom. Največ napak pa kristjani storimo po obhajilu, ko namesto lepega pogovora z Bogom v molitvi, klepetamo in opazujemo okoli, ter razmišljamo o drugih stvareh.
Obhajilo se vedno deli samo spredaj, saj tako opravimo pot priprave na srečanje z Gospodom, podobno, kot sta to storila učenca na poti v Emavs. Če se obhaja na več mestih po cerkvi je to izredne narave in je zato določen utemeljen razlog (denimo velika množica ljudi).